Hvordan påvirker sommeren din perimetersikring?

Regnvejret begynder at lægge sig igen, og sommeren  2023 forventes at blive rekordvarm. Hvordan kan varme og andre  vejrforhold påvirke din perimetersikring, og hvad kan du gøre for at forhindre problemer?

Tordenvejr, hedebølger eller kraftig regn kan have ubehagelige konsekvenser for dine sikkerhedsinstallationer. Læs mere om, hvad du kan tænke på for at forhindre dette.

Forstyrrelser fra tordenvejr

Forstyrrelser er normalt forårsaget af lynnedslag, kraftige vindstød eller kraftig regn. Tjek om porten stadig virker, og om der er spænding ved porten. Hvis en låge ikke længere kan åbnes eller lukkes, skal du kontakte vores serviceafdeling.

Kraftig regn eller oversvømmelse

Vand kan give store skader, såsom kortslutninger, hvorfor vi udfører omfattende test på alle vores løsninger. Hvad kan du selv gøre? Kontroller, at motordækslet er ordentligt lukket, og at sikkerhedslisterne er ubeskadigede. Hvis der er risiko for høj vandstand, er det muligt at slukke for elhegnet for at forhindre potentielt farlige situationer.

Langvarig varme

Alle vores sikkerhedsløsninger har gennemgået omfattende test for forskellige vejrforhold, herunder langvarig varme. Et motorhus er for eksempel lavet for at holde varmen ude, og designet tager også højde for udvidelsen af ​​elementerne ved temperaturforskelle.

Hvordan kan du forhindre skader fra forskellige typer vejr?

Det er ikke altid muligt at forebygge skader på grund af ydre faktorer, men det er vigtigt at udføre regelmæssig service og vedligeholdelse. På den måde kan man i tide finde ud af, om motorhuset stadig tætner ordentligt, og om der f.eks. sikkerhedslisterne er beskadigede. Vi tilbyder serviceaftaler på forskellige niveauer, der sikrer, at din områdebeskyttelse er i optimal stand og overholder gældende love og regler.

Kontakt SER Hegn Heras

Er dit hegn, adgangs- og/eller detektionssystem blevet beskadiget? Kontakt vores serviceafdeling.

Rapporter fejlmeddelelsen og tag billeder

Hvis enheden ikke længere virker, vises en fejlmeddelelse. Hav fejlmeddelelsen klar, når du kontakter os. Fejlmeddelelsen er på skærmen på motoren i kabinettet. Jo mere information du har til rådighed, jo hurtigere kan vi hjælpe dig. Billeder er meget nyttige!

Forretningskontinuitet er garanteret

Hvor hurtigt vi kan handle afhænger af din serviceaftale og om vi har de nødvendige materialer på lager. Hvis skaden er begrænset, kan den ofte repareres med det samme. Er skaden for alvorlig, kan vi tilbyde en midlertidig nødløsning. Dette sikrer, at sikkerheden på dit anlæg er intakt, indtil vi kan udføre den fulde reparation.

Er dit hegn, adgangs- og/eller detektionssystem blevet beskadiget? Eller har du spørgsmål til vores serviceløsninger? Kontakt vores serviceafdeling.

Morten Heesch

Service Manager
M: +45 7027 8080
info@herasservice.dk

Nicolai Sand

Technical Service Leader
M: +45 7027 8080
info@herasservice.dk

Tina Bergman

Service Coordinator
M: +45 7027 8080
info@herasservice.dk

Tina Møller

Service Coordinator
M: +45 7027 8080
info@herasservice.dk