Kontinuiteten i din virksomhed er vores topprioritet. Heras tilbyder skræddersyede service- og vedligeholdelsesløsninger, til alle porte, bomme og andre el-drevne adgangsløsninger. Vi sikrer, at dit produkts ydeevne og sikkerhed altid fungerer optimalt.
Har du skader eller fejl på dine produkter? Vi er til rådighed 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Vores service- og vedligeholdelsesløsninger sikrer desuden, at du altid overholder generelle forskrifter og standarder.
Hurtig fejlmelding via formular eller telefon: Har du brug for hjælp? Indsend fejl eller servicebehov nemt via vores helpdesk eller ring til os på +45 7027 8080
Eller klik på knappen herunder for at finde den service- og vedligeholdelsesløsning, der passer til din virksomhed.
Markedet for service og eftersyn har de seneste år ændret sig, nu er det ikke kun sikkerheden på de enkelte maskiner, men i høj grad hele drift anlægget der nødvendiggør løbende eftersyn. Arbejdstilsynet stiller krav om lovpligtige eftersyn min. 1 gang om året.
I det daglige tænker man ikke på eftersyn, men man vil naturligvis gerne overholde alle regler og ikke mindst sikre medarbejderne bedst muligt.
Hvorfor tilbyder vi lovpligtige serviceydelser?
Arbejdstilsynet forlanger på vegne af Lovgivningen i Danmark, at alle tekniske hjælpemidler skal sikkerhedstestes mindst 1 gang pr. år. Til hverdag tænker man ikke altid på serviceeftersyn, men sikkerheden er ikke kun vigtig for, at maskiner og inventar holder længst muligt. Periodiske serviceeftersyn sikrer også medarbejderne.
Hvad servicetester vi?
Alle de produktgrupper som loven og Arbejdstilsynet kræver. Primært laver vi eftersyn på elektriske porte, automatiske bomanlæg, personkarruseller, pullerter, samt elektriske sikkerhedshegn omkring virksomheder.
Alle øvrige el porte
Ældre porte der måske ikke er CE-mærkede eller som falder udenfor normen, servicerer vi også gerne. Portene bliver ikke officielt godkendte, men fungerer optimalt og bliver så sikre som muligt. Løbende eftersyn sikrer din virksomhed, samt dine medarbejdere.