Smart service Connect

den smarte tilføjelse til din serviceaftale

Smarte applikationer kan spare dig for en masse tid og penge, forlænge levetiden på din adgangsløsning og reducere risikoen for usikre situationer. Gør derfor din områdesikring smart og opdag Connect, den smarte tilføjelse til din service- og vedligeholdelsesløsning.

Connect giver ikke kun information om status på dine Heras og ikke-Heras adgangsløsninger, men overvåger også alle nøglekomponenter døgnet rundt og omsætter dette til praktisk information for driftsledere. På den måde har du altid realtidsindsigt i status på din automatiske skydedør, svingport, hurtigport, bom eller karrusel via din smartphone, tablet eller PC.

Derudover sender den smarte løsning et signal, hvis der er afvigelser i den sædvanlige drift af dit system, selv før du selv bemærker et problem. Dette giver os mulighed for at være proaktive og fokuserede, minimere nedetid og udføre vedligeholdelse på det helt rigtige tidspunkt. Opdag fordelene ved vores smarte service og tilføj Connect til din service- og vedligeholdelsesløsning.

Skræddersy din serviceaftale:

Sådan kan du spare penge!

Her er et simpelt eksempel for at illustrere de besparelser, du kan opnå med Connect. Lad os antage, at du med Connect kan undgå/spar to unødvendige besøg af serviceteknikere pr. port/år.

Potentielt vil dette resultere i følgende besparelser: 2343,60 kr. for to servicebesøg pr. år kontra Connect-serviceomkostninger på 1562,40 kr. pr. år = en besparelse på 781,20 kr. pr. port/år. Derudover giver det en potentiel besparelse for forretningskontinuitet på 1085,00 kr./1519,00 kr. pr. lastbil/time. ​

Heras Connect Features

Smarte features ved Connect

  • Styr dine adgangskontrolsystemer smart 24/7 for fuldstændig ro i sindet
  • Overvåg funktionsfejl og hold din virksomhed kørende
  • Giv smart adgang til alle, når som helst og hvor som helst
  • Spar penge og CO2 og undgå at betale for unødvendig vedligeholdelse
  • Servicér dine adgangskontrolsystemer smart for at forlænge deres levetid

Vi hjælper dig
Gå direkte til vores abonnementsaftaler eller få rådgivning

FAQ
Ofte stillede spørgsmål

Er Connect altid inluderet i en serviceaftale?

Gør din sikringsløsning smart, ved at tilføje Connect.

Hvilke funktioner har Connect?

Connect har følgende smarte funktioner: fjernovervågning, advarsler og notifikationer, brugsbaseret vedligehold, fjernadgang og konfiguration og rapporter og statistiker.

Hvem overvåger driftstatus af produktet?

Smart Service Connect fra Heras holder øje med dine porte, så problemer hurtigt opdages, og for at informere dig i tilfælde af problemer. Derudover har du som ejer/administrator altid adgang til onlineportalen for at overvåge dine adgangsløsninger.

Hvordan virker Connect?

Connect er en platform bestående af Heras Cloud Unit (hardware) og Heras Cloud Portal. Hardwaren installeres på en automatisk skydeport, speedgate, svingport, bomanlæg eller personkarrusel, og connecter trådlæst til portalen via GSM netværket. Heras Cloud Unit overvåger vitale parametre af produktet: driftstatus, sikkerhedsfunktioner, strømforsyning og hyppigheden af brug.

Kan Connect tilføjes til alle porte?

Connect virker med alle former for adgangsløsninger, som skydeporte, speedgates, svingporte, foldeporte, bomanlæg og personkarruseler, både Heras’ egne produkter men også alle andre mærker. De specifikke parametre der kan overvåges kan variere afhængig af produktet.

Hvad med sikkerheden af Connect?

Forbindelserne mellem dine produkter, smartphones og online portalen bruger SSL encryption, VPN tunnelling, sikre adgangskoder og Next Generation Fire Walls.

Kan jeg give andre rettigheder til at åbne porten?

Sagtens. Via Access (en del af Connect) kan du give andre adgang til dit område. Dette virker via et telefonnummer eller en app. Du kan også vælge at deaktivere dette modul.

Findes der også en manual, der forklarer Access og Connect?

Ja, der findes en manual i Connect-portalen. Der er en »Hjælp«-knap i den øverste bjælke i portalen. Når du klikker på hjælp, kan du downloade manualen på det ønskede sprog.

Min Access/Connect-enhed virker ikke, kan jeg selv nulstille den?

Ja, du kan selv nulstille enheden. Hvis du oplever problemer med driften af enheden, kan det være nyttigt at nulstille den først. Det gør du ved at tage strømmen fra enheden og fjerne SIM-kortet. Vent et par sekunder, og sæt derefter SIM-kortet i igen, og tænd for strømmen igen. Efter 5 minutter kan du prøve, om enheden reagerer igen. Hvis ikke, skal du kontakte Heras’ serviceafdeling.

Kan jeg bruge Access adgangskontrolsystem med alle typer udbydere?

I princippet kan du bruge Access med alle udbydere. Husk, at udbyderen skal give dig mulighed for at ringe til et telefonnummer i udlandet, i dette tilfælde Sverige. Desuden opkræver nogle udbydere et standardforbindelsesgebyr, uanset om der etableres et opkald eller ej. Det betyder, at du stadig vil blive opkrævet.
Hvis din udbyder ikke tillader udenlandske numre (som det f.eks. er muligt hos udbydere som Lycamobile og Lebara), eller hvis du vil undgå uventede gebyrer, kan du stadig bruge Heras-appen som bruger.